diumenge, 12 de setembre del 2010

Birmania 2

Al Agost us vaig començar a parlar una mica de Birmània. Avui puc seguir explicant una mica mes el que amaga aquest país.
Per els qui ja heu estat al sud est asiàtic us diré que Birmània no es com els altres països i, en canvi, te una mica de tots ells amb tot de matisos que val la pena considerar.
Te la riquesa monumental i molt mes que la que ens ofereix Tailàndia o algunes parts d'Indonèsia (Borobudur o Bali) però en canvi no te el desenvolupament turístic que tenen ells i encara els farà falta uns anys per arribar hi i abans hauràn de canviar moltes coses al país.
Te la manca d'infraestructures com ara Vietnam però es respira molta mes llibertat a Vietnam i aquest país te una empenta que no es veu a Birmània. Però ofereix la possibilitat de conèixer un país no afectat massa per els efectes (positius i negatius) que comporta el turisme i el desenvolupament econòmic.
Te temples únics com ara Cambodja i un futur polític per resoldre com ells però te moltes mes coses per ensenyar.
De qualsevol manera tampoc es el primer país que recomanaria a l'hora d'anar hi per primer cop cap aquella banda de mon si el que es busca es màxima  comoditat i facilitat per tot.
No es pas difícil però no es el mes fàcil.
Si hi heu d'anar us recomano una agència que con neixi be el país es important. Jo us recomano excellencetours
No hi tinc cap interès però son bona gent.
Seguirem informant. 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bé, jo de país asiàtic et recomano el Nepal, és un lloc amb gent molt oberta i uns paisatges meravellosos. Això sí, una mica caòtic. És l'únic viatge fora d'Europa que he fet a la meva curta edat i els meus records tampoc són del tot nítids (el vaig fer amb 11 anyets!).

MG

jordi rey ha dit...

Conec Katmandú i les afores i estic d'acord amb tu, es molt recomanable.
Ara has d'anar una mica mes al sur i conèixer la Índia, un dels països que mes m'han impactat.
Si pogués fer un ranking estaria en el top 3 sens dubte.