dimarts, 21 de desembre del 2010

nou Govern

El nou Govern es a punt de començar i l'oposició, la totalitat de la resta de partits ja han demostrat, abans de començar, que el seu sentit de país es menys important que els seus interessos de partit.
On es el sentit d'estat que permeti PRIMER, resoldre esl problemes de país abans de parlar de coses mes filosòfiques menys transcendents com ells mateixos li exigeixen a CIU.
Es allò de "fes el que jo dic però no el que jo faig".
Ells li diuen a CIU que no pensi en l'in dependència ni en altres coses que no siguin arreglar el país i, en canvi ells diuen que votaran no a un programa que ja els va be en lo econòmic però no poden aprovar l'investidura per la resta de temes....
Patètics tant el Nadal com la Sánchez Camacho que els importa un "bledo" Catalunya.
Sr. Mas, amb tots els possibles punts amb els que jo no pugui estar d'acord més endavant, jo el vaig votar i cada cop estic mes convençut d'haver pres la decisió correcte. Si mes no se segur que els altres no ho valen pas.
Sr. Mas, vostè te el meu vot i la meva confiança, sort