dimarts, 14 de desembre del 2010

Qatar

Qatar, benvolguts conciutadans, es un país que ja existia fa quinze dies. De fet fa fins i tot uns quants anys que existeix. Per ser mes precís podria afegir que fa un temps (el 10 de Juny) Qatar Airlines, la companyia de bandera de Qatar va inaugurar vols directes de Barcelona, capital de Catalunya, i Doha, capital de Qatar i vols des de Barcelona a Sao Paulo. En aquell moment tothom ho va trobar força be això de poder volar amb aquella companyia i que aquella companyia unís Barcelona amb un país com Qatar.
Avui, això de que el FC Barcelona s'associi a Qatar ara es un anatema, i tots els periodistes i columnistes de pro hi treuen la punta al llapis i els benvolguts conciutadans hi cauen de quatre grapes.
Fent una metàfora diria allò tan tronat que es deia abans: jo racista no soc però la meva filla no es casa amb un negre.....
Qatar es una monarquia absoluta però voldria recordar que l'Estat Espanyol també es una monarquia. Es clar no es el mateix perquè a Espanya hi ha democràcia però el rei es manté i el seu successor, com a Qatar, es el fill....
Son teocràtics i musulmans i això significa que ja no hi podem tenir relacions? es a dir que no podem tenir relacions amb cap país musulmà? ostres, això limitarà les nostres capacitats energètiques, oi?, be, cap problema.
Son dictatorials diuen, em sembla que la Xina també es una dictadura, no? be, doncs tampoc comprarem productes de Xina, ni de Cuba, ni de no se quants altres, oi?? be ja no tenim energia ni productes per comprar.
Ara, ja estem tranquils, comprarem a Russia, però tampoc estic segur que siguin una democràcia amb les mans gaire netes,.... fora també de la llista.
Qui ens queda? els ètics països Europeus? aquests si que son correctes, oi? recordeu tot el tema de bons escombraries? Això ve de Regne Unit i Estats Units per citar ne dos, be doncs tampoc podem comprar a Europa, que ens queda? vendre la casa i anar a lloguer!!!
Lamento dir que els Catalans mai no arribarem a ser un país.
Per cert, jo he volat amb Qatar Airlines cap a Àsia i força be, el servei nomes ed deu vegades millor que la millor de les europees.
 

4 comentaris:

Anònim ha dit...

A vegades ens hem d'estrènyer el cinturó. La decisió havia de portar polèmica, però ja saps què en diuen, del temps...

Insisteixo, moltíssimes gràcies per la foto. És realment colpidora.

Marc.

Anònim ha dit...

Avui és el meu aniversari. +16, ja ;)

Marc. =)

jordir ha dit...

Enhorabona per els 16.
Considera la fot com el meu obsequi

Anònim ha dit...

Gran obsequi. Ja l'he treta del perfil per una que em conmou més però segueix estant entre les meves fotos i la seguiré veient en els moments tristos: aquesta foto em transmet valentia i ganes de tirar endavant.

Moltíssimes gràcies, de debò, hi ha persones més properes a mi que han fet molt menys que tu.

Marc ^^