dissabte, 4 de febrer del 2012

Qatar airways

El tema de Spanair no es nomes el que es veu. Hi ha hagut una guerra molt més bruta del que sembla i Madrid no es un mer espectador, ha estat un actor decisiu.
Fa poques setmanes, el 12 de Gener per ser exactes, Iberia anunciava que estrenyia relacions amb Qatar airways fent la passar a la T4 on opera Iberia.
Ningú no es va fer ressò del tema però em temo que aquesta es la clau de tota l'operació.
Iberia, per evitar l'acord de Qatar amb Spanair, li va oferir la T4 a Qatar, cosa que no podia fer sense la connivència de AENA (ens públic) i Qatar va optar per la solució còmode.
Spanair ho ha fet malament, possible però Iberia i AENA han actuat legalment?? per què això no ho discuteix ningú i ningú no ho denuncia, ni tan sols a Europa?
Resposta: perquè els estats s'ajuden entre ells i la CE no s'oposarà a una cosa que l'obligaria a sancionar tots els països: Espanya, Regne Unit, França, Holanda i molts altres.
El Prat nomes serà el que Barajas vulgui, llàstima

3 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

"El Prat nomes serà el que Barajas vulgui, llàstima", dius.
Doncs no, em sembla que t’equivoques. El Prat serà el que vulguem els catalans el dia que els catalans puguem decidir el nostre futur. Sempre que decidim en la bona direcció, és clar.

jordir ha dit...

tu que creus, que aconseguirem abans la independència o la gestió del Prat??

Miquel Saumell ha dit...

Saps tan bé com jo que lo segon no arribarà mai sense lo primer.