divendres, 19 d’octubre del 2007

iberia i el sr. donaire, dues vergonyes

Resulta que el sr. donaire, president d'iberia, ens anuncia que al 2010 tindrem vols a América i això es un titular per els nostres diaris!!!. Així no podem anar bé. algu em pot dir de que serveix aquest anunci i quin grau de credibilitat ens mereix i perque els diaris li donen cobertura?
Segons aquest home tan qualificat, a Catalunya no hi ha prou empresaris ni empreses ni persones que hagin de viatjar cap a Asia. Renoi, li hauriem d'escriure una carteta tots aquells que anem a Frankfurt, París, Zurich, etc a buscar els vols cap a Hong Kong, Japó, Xina, etc.
Sort que hi gent com Singapore Airlines que ja té un avió que vola 4 cops per setmana a Singapur des de Barcelona i a mes el avió va plè. Deu anar plè de fantasmes oi sr donaire?
Jo seguiré volant amb totes les companyíes aeries menys Iberia

2 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

Vale, però la propaganda que sempre fan incloent el vol de la Singapore entre els intercontinentals que surten de Barcelona és una mica de trampeta, ja que no és un vol intercontinental, almenys no ho és tal com jo els entenc. L'avió fa una paradeta, curta però paradeta, a Milà. Sí, ja ho sé, els passatgers que volen des de Barcelona ni tan sols han de baixar a Milà, però l'escala hi és. Jo entenc un vol intercontinental des de Barcelona aquell que surt de Barcelona i aterra a un altre continent. Els altres, com el de la Singapore, són una mena de mentida piadosa. *** Si tothom fes com tu, i com jo (boicot total a iberia i els seus nostrums, clicks i demés), otro gallo nos cantara.

jordir ha dit...

jo ja m'hi conformo. de fet si focin inteligents els d'iberia haurien de fer sortir els vols cap a America des de BCN i parant a MAD sense baixar veurian com la gent agafaria els seus avions i a l'inrevés els que van cap a l'Asia sortissin de MAD i paressin a BCN