diumenge, 7 d’octubre del 2007

sagas o nissagues

espero no haver fet cap falta amb el títol però anem per feina.
llegeixo que el sr. Oriol Pujol es ara un dels que estan en primera linia a convergencia i m'atreveixo a pensar si es en el carrec per qui es o per mèrits propis (jo no ho sé no el conèc). Després penso en el Sr. Carod i el seu germà, també ben "col·locat", per mèrits propis ??. Després penso en el sr. Nadal, conseller i el seu germá, també amb un alt càrrec a la Generalitat.
Son moltes casualitats o es que només algunes famìlies tenen els gens necessaris per liderar les nacions.
Jo que soc dels qui critica les monarquies i el seu caràcter hereditari em sento sorprès de que els nostres politics no es donin per "assabentats" en aquesta peculiar questió.
la questió hereditaria en una empresa pot ser discutible però si mes no el risc i les consequencies afecten fonamentalment l'empresa i els seus resultats però en política em sembla frìvol e injustificat

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Aquest nomenament de l'hereu Pujol -sembla ser que ara frustrat, o congelat, per imposició del seu gran "amic" Duran- volia ser una mena de premi per la seva brillantíssima actuació d'aquest estiu al Parlament, en ocasió del debat amb el Sr. Pizarro d'Endesa sobre l'apagada elèctrica. Pobres de nosaltres si això és el futur! No em negareu que l'Oriol Pujol va quedar totalment en evidencia davant del "capo" d'Endesa; això ho admeten fins i tot els seus superiors encara que amb la boca petita, no fos cas que ho sentis "el pare". Però s'ha d'admetre que aquell dia en Pujol jr. no havia fet els deures.