dimarts, 23 d’octubre del 2007

tinc un problema

gràcies a Rodalies ja tinc clar que no tornaré a votar als del PSC que callen com a covards el que no saben defensar com a polítics.
No votaré al PP que es qui, tampoc s'ha d'oblidar, es va "oblidar" de les nostres Rodalíes tots els anys que varen estar al capdavant del govern
No votaré ni a ERC ni IC perque tots dos estan tan calladets com poden per que no els esquitxin les mateixes Rodalies en lloc de plantar cara.
Finalment no votaré a CIU que, juntament amb el PP, també va ignorar que fer política es procurar per el benestar dels ciutadans i no del seu propi.
Així que no queden gaires opcions.
Tot i això ho tinc clar, ni que sigui voto en blanc i tan de bó que molts ho fem i així descobriran que els ciutadans som molt més que un paper cada 4 anys
Bona nit

2 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

Crec que t'equivoques amb això de que no queden opcions. Si parlem dels partits parlamentaris et falta "Sitadans". I si considerem també els extraparlamentaris amb vocació de deixar de ser-ho (hi ha alternatives molt interessants), tens almenys 10 opcions més per triar.

jordir ha dit...

Amb aixó ja hi comptava. Soc un dels fidels votants d'un d'aqeustos partits "minoritaris".
El problmea es que aquests no tene, de moment gaires opcions de governar i d'algua manera lo que jo volia transmetre es la meva frustració per no saber trobar un sol politic i/o partit que em retorni l'il·lusió perduda