diumenge, 23 de novembre del 2008

110

No te cap merit però fa 110 blogs que visc, a estones, a la blogosfera. Avui pensava, quan arribi a 100 ho hauré de celebrar, i ara al revisar quans en porto he descobert que ja son 110.
Bé, em felicito a mi mateix i al meu fidel lector i senyora, pràcticament els meus dos únics lectors.
Seguiré encara que no se en quina direcció.
Cada cop trobo més recurrent i aburrit parlar dels nostres polítics però no deixaré de dir el que penso, encara que la meva boca sigui massa grossa i la lletra poc educada.
Ho tornarem a celebrar el 200!!

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Penso que ets una mica massa modest i estic segur que tens bastants més lectors dels que dius. De comentaristes i correctors, però, potser sí que només en tens un. Avui, per exemple, t'haig de dir que de “blog” només en tens 1, no 110. En tot cas el que tens són 110 "posts", o entrades, o articles, o reflexions, o...
De totes maneres, moltes felicitats!