dilluns, 17 de novembre del 2008

cigarretas

Venint cap al despatx he creuat un bon tros de Barcelona amb el cotxe. Apart dels problemes de trànsit, obvis perquè eren les 8h30, m'he fixat en el comportament dels meus conciutadans i francament, només son dos exemples però em temo que son massa freqüents.
El primer, noi d'uns vint i pico anys senzillament té un paper a la ma i quant creua el carrer aprofita i el tira a terra i tant tranquil, escombraries per que? jo ho tiro que algú ho recollirà i si no, com es al carrer, no passa res. Jo avui n'he vist un però ahir al vespre, tot passejant amb la dona i la nostre gossa vaig veure desenes de papers per terra i en canvi cap cagarada, ho dic per els que diuen que aquest si es un problema i perdoneu que hagi fet aquest incís (per al·lusions directes).
El segon, encara mes bo. Un home, d'uns trenta i pico, fumant al carrer, evidentment la cendra tota a terra i esperant a l'entrada d'un bar. Que esperava, res mes que acabar la cigarreta que ha tirat a terra, encesa evidentment, abans d'entrar al bar a prendre el seu cafè. Si es prohibit fumar al bar i l'home ho sap, no sap que també es prohibit embrutar el terra o això no compta? i si el propietari del bar sap que els seus clients tenen aquest mal costum no podria posar un cendrer a l'entrada per facilitar el tirar la burilla sense embrutar el terra?.
Es dilluns i vull començar bé la setmana així que au som hi que passeu una bona setmana

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

I tot això que dius ho has vist des del cotxe! Imagina’t per un moment que anessis a peu com jo, no pararies d’esquivar papers de totes mides i colors, cigarretes enceses i apagades i també, per què no dir-ho? alguna caca de gos.
A mi ja em comença a sortir gep de tant mirar a terra per tractar d'evitar “accidents”.
Hi ha molt "gamberru sueltu" i poc pensar en els demés.