diumenge, 7 de febrer del 2010

homes

Avui no cal que ho llegiu las dones perquè la cosa no amb vosaltres.
Ahir estava a un aeroport i vaig anar al lavabo. Un cop acabades les meves necessitats em vaig rentar les mans, ho faig sempre, i lo primer comporta sempre lo segon i em sembla algo higiènic i necessari.
Mentre em rentava un altre home que sortia del lavabo va sortir directament sense rentar se.
Aquest home va agafar la maneta de la porta amb la mateixa ma que acabava de fer servir per... i s'en va anar.
Segurament el mateix home estava saludant i donant la ma a algú altre que s'acabava de trobar al sortir!!!!
Jo, amb les meves mans netes havia d'agafar la mateixa maneta i em vaig sentir frustrat. Frustrat perquè veig que molts homes no es renten la ma quan van al lavabo (aigües majors o menors) i sobretot frustrat perquè de que serveix que jo em renti si al cap d'un segon he d'agafar la mateixa maneta que el guarro del davant acaba de deixar.
Això es un crit al sexe masculí, el que tenim entre cames potser tot un símbol i pot representar el nostre poder però, si no us fa res, després de fer lo servir millor una rentadeta de mans i així ningú ha de patir les consequüencies de la bruticia aliena 

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

No cal anar tan lluny!

http://politica.e-noticies.cat/el-conseller-no-es-renta-les-mans-38459.html