dimarts, 16 de novembre del 2010

distància

La cançó Espanyola diu allò de "dicen que la distancia es el olvido" i jo, francament, he descobert que la cosa no es necessàriament correcte. De vegades no som capaços de fruir del que tenim al costat i, en canvi, la distància dona una certa perspectiva i permet viure amb mes intensitat els moments en que estem junts.
Skype he demostrat ser un ajut inestimable en aquesta tasca per escurçar els milers de kilòmetres que em separen de la meva filla.
He descobert, en la distància, una nova persona molt diferent de la que tenia cada dia a casa, molt mes madura i preparada per la vida del que jo hagués mai imaginat.
He passat de tenir la al costat i no veure la a no tenir la al costat i parlar i veure la cada dia !!!
Incoherència, potser però es "lo que hay"....
Als qui ja heu passat per aquesta experiència potser no us descobreixo res de nou i tampoc ho pretenc però trobo mes interessant parlar d'això que no començar a parlar de les eleccions.
El meu blog es la meva eina de comunicació i com a tal la faig servir.
Bon vespre
 

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hi there, I found your blog via Google while searching for first aid for a heart attack and your post looks very interesting for me..