dimarts, 30 de novembre del 2010

jo no vaig votar

Bé, per ser exactes, a mi no em varen deixar posar la meva papereta dins l'urna.
Jo, com la senyora de davant, ho volia fer però la presidenta de la "mesa" (no se perquè no es diu taula) ens va informar, amb el manual de normes a la mà, que no els deixaven que els votants poséssim la butlleta dins l'urna.
Imagino que el que tocava fer en aquell moment era mirar les normes però ens varem conformar i acceptar perquè no se m'acut cap raó per la qual aquella dona em digues una mentida.
El que em va molestar, i molt va ser que al vespre, a la tele vaig poder veure la majoria dels candidats, es a dir ciutadans com jo sense cap càrrec que els diferencii de mi, posaven la butlleta dins l'urna amb un ampli somriure i davant dels respectius presidents de taula i amb les càmeres de TV al davant.
Les normes diuen algo respecte a que alguns si i altres no?, som alguns ciutadans indignes de confiança i altres si mereixedors d'aquesta confiança?, tenen por de que jo faci alguna malifeta amb el meu vot? quina podria fer? 
Masses preguntes i segur cap resposta però a les properes eleccions al ajuntament no em conformaré. Tan de bo els altres que pensen com jo també ho facin.
Per cert, tret del fet histriònic de tenir al Laporta al Parlament, celebro el resultat assolit per tots nosaltres.