divendres, 29 de juliol del 2011

Sabates de taló

Soc home i això mateix ja em descualifica en aquest post però feia temps que el tema m'inspirava.
Us heu fixat mai en els talons que duen les dones. Be segur que si perquè no deixa de ser el procés natural, comences mes amuñt i acabes mes avall...
El taló d'una sabata es una de les eines de tortura mes refinada que hi ha al mon. Si algú obligués a una dona a dur els talons que llueix per semblar mes maca, alta o elegant o les tres coses al mateix temps, ho denunciaria segur. Però com no es obligat sinó volgut, ningú protesta.
Son alts, provoquen inestabilitat, dolor perquè obliguen a dur el peu de puntetes, es trenquen i et fan anar coix, quan te'ls treus et fan petit. On es l'avantatge?
Recordo, quan era petit, haver provat sabates de la meva mare per jugar, no ho vaig entendre mai i ara que ja no soc petit ho entenc menys encara.
Dones del mon, per mi no patiu, jo no us exigiré mai que porteu talons.
La que es alta molt be, la que no ho sigui tan, be també i sempre anirue mes còmodes planes que amb talons.
Algú ho havia de dir......