diumenge, 11 de setembre del 2011

Soc Català

No creia que fes falta fer una declaració així però ateses les circumstàncies en les que el nostre país ha de navegar considero que, en aquest moment, es bona una declaració d'intencions:
SOC CATALÀ
No pretenc res mes, ni res menys. NO vull dur a enganys a qui em pugui llegir e interpretar.
Sempre m'he considerat, primer que tot, ciutadà del mon i senzillament persona però avui també hi afegeixo Català.
No vull onejar cap bandera, ni cantar un himne guerrer, senzillament reivindico aquest país petit que poques vegades ha estat ben dirigit i per això som on som.
Aquest petit país que nomes reivindica poder viure en pau i tranquil.litat, treballant dur, i fruint d'una geografia immillorable, davant de la Mediterrània.
SOC CATALÀ
I no ho soc per contraposició al que altres pretenen que sigui. Soc Català perquè la història d'aquest poble cada cop s'endinsa mes en la meva manera de ser. Soc Català perquè m'agrada aquesta llengua que encara no soc capaç d'escriure amb correcció. Soc Català perquè dec tenir un xic de masoquisme com tots els Catalans, mes acostumats a perdre i patir que cap altre cosa.
Soc Català senzillament perquè aquí vaig néixer i aquesta va ser la meva sort.
 Bon vespre.