dissabte, 3 de setembre del 2011

la diada

Ahir vaig sentir a les notícies que aquest any, la celebració de la Diada costarà menys, "nomes " 270.000€, es a dir nomes uns 43.200.000 pessetes....
Em sento meravellat, quan va costar doncs la de l'any passat?? 
Està clar que aquí les coses es medeixen amb diferents rasers en funció de qui es el que ha de passar per l'adreçador.
M'agradaria pensar en quantes coses, amb menys cost econòmic han estat suprimides per qüestió de pressupost, i aquesta en canvi manté aquest nivell. Amb fa angunia pensar que es varen gastar el Sr. Montilla i el Sr. Benach, honorables pensionistes de luxe avui, l'any 2010 quan erem al bell mig de la crisi.
Sr. Mas, jo soc dels qui l'ha votat i li demano o millor dit crec que li puc exigir que sigui mes curós amb els diners de tots.
No em pot dir que hi ha coses que son irrenunciables perquè be que n'ha "llimat" d'altres tan o mes "importants".
La Diada es un acte per a tots nosaltres i nomes es tracta de sortir al carrer i fer xirinola i celebrar la nostre desfeta.
270.000€ poden ser molt mes útils en un altre lloc i així els altres no podran recriminar que vostè no actuï correctament.