diumenge, 27 de novembre del 2011

502

Acabo de descobrir que l'anterior post ha estat el número 502!!!!
Bé, ja sé que alguns ja en duen mes de 1.000 i d'altres potser molts mes però jo porto mes de 500 escrits petits o llargs, intranscendents per la majoria però cadascun d'ells te un petit missatge important en aquell moment que va ser escrit.
Això va néixer per que un amic m'hi va empènyer i perquè sempre he volgut escriure.
Ara, com a mínim, sé construir frases senzilles, tinc un corrector que m'ajuda a no fer masses faltes d'ortografia i, sobretot, puc escriure.
Algun dia aconseguiré escriure no un post sinó un llibre.
De moment això es com un diari intim i públic al mateix temps.
Tot el que he escrit son coses que jo crec i sento així que ara ja em coneixeu una mica mes.
Aquest es el meu post nº 503, he trigat 4 anys llargs per fer los, veurem quan arribem als 1.000 si hi arribem....  
bona nit

3 comentaris:

rosasq ha dit...

Déu n'hi do! qui t'ho havia de dir. Moltes felicitats!!! I ara cap a els mil...

Miquel Saumell ha dit...

De moment, per anar guanyant temps, podries anar plantant l’arbre, que això d’escriure un llibre és relativament fàcil (pots agafar un recull dels articles ja publicats i “enllaçar-los” amb una mica de gràcia), però publicar-lo sense haver-hi de posar una pasta em sembla una mica més complicat. Mentrestant, felicitats pels 502!

jordir ha dit...

Gràcies Rosa i Miquel.
Que consti que l'arbre, o fins i tot arbres, ja han estat plantats fa temps.
El llibre vindrà i us dedicaré un exemplar....