divendres, 9 de desembre del 2011

actitud

Una dona molt sàvia es va despertar un matí, es va mirar al mirall, i va notar que tenia solament tres cabells en el seu cap. "Hmm", va pensar: "Crec que avui em faré una trena". així ho va fer i va passar un dia meravellós.
El dia següent es va despertar, es va mirar al mirall i va veure que només tenia dos cabells en el seu cap. "Hmmm" va dir, "crec que avui em pentinaré amb la ratlla al mig". Així ho va fer i va passar un dia grandiós.
El dia següent, quan es va despertar, es va mirar al mirall i va adonar se que solament li quedava un cabell en el seu cap. "Bé", es va dir, "ara em faré una cua de cavall". Això va fer, i va tenir un dia molt, molt divertit.
Al matí següent, quan es va despertar, va córrer al mirall i de seguida va veure que no li quedava ni un sol cabell en el cap. "Que bé!" va exclamar, "avui no m'hauré de pentinar!".
La teva actitud és tot en la vida.
Alegra't cada matí.
Riu te de tu ateix. Acceptat't.
Sigues bondadós i amable amb els altres.
Somriu los, perquè cada persona que et tròbes té els seus problemes i el teu somriure els ajudar.
La vida no és esperar que la tempesta passi ni és obrir el paraigua perquè tot rellisqui...
La vida es aprendre a ballar sota la pluja.
Que cada dia de la teva vida ho gaudeixis al màxim!

Evidentment el tex no es meu però la història s'ho val.
El missatge es bo per avui i per tot el 2012!!!! 

1 comentari:

Anònim ha dit...

Moltes gràcies! L'he viscut amb un somriure a la boca.

Marc.