dissabte, 24 de desembre del 2011

Nadal

Tinc diferents temes per tractar, vull parlar de coses sobre les que no estic d'acord però avui no toca, avui fins i tot per els qui no segueixen certes tradicions religioses, avui repeteixo crec que toca aparcar tot allò que no sumi, tot allò que no representi mirar endavant.
Tenim la sort de ser aquí, amb els nostres i nomes això ja val tot.
Tenim la sort de viure en un mon en crisi però un mon on la gent està descobrint que hi ha veritats abans amagades, on hi ha bondat que abans estava adormida, on hi ha solidaritat davant dels qui roben.
El nostre mon no es perfecte, mes aviat es molt imperfecte però tinc la sort de mirar els qui pugen darrera meu i veig amb orgull que son tots ells millors que jo. Això significa que on jo no hauré arribat ells ho podran fer segurament.
No ho tindran fàcil però es que nosaltres tampoc ho hem tingut fàcil darrerament i anys enrera.
Avui estic content perquè em sento, al final d'una llarga carrera que haurà durat quasi 350 dies, feliç per haver pogut arribar i poder estar sa i estalvi per enfocar la nova carrera que començarà la setmana que ve.
Avui, demà, demà passat nomes toca retrobar nos amb els amics i parents, riure i plorar d'alegria, recordar als qui ja no hi son i mirar amb optimisme el futur que ens espera.
Lo mes dur ja ha passat, ara toca tirar endavant un altre cop.
Jo que tinc la meva fe crec que ens en sortirem i a mes hi farem reforçats.
Bon Nadal i un millor 2012.
Per cert la treva nomes es per un parell de dies, els temes pendents sortiran.