diumenge, 18 de desembre del 2011

donar

Donar es una paraula fantàstica perquè implica entregar quelcom sense esperar res a canvi.
En el nostre mon d'avui, donar es poc freqüent perquè la majoria espera sempre "algo" a canvi del que estàs donant.
Per sort hi ha molta gent, d'aquells que no surten mai als diaris, gent normal com tu i jo que pensem que donar es una cosa molt bonica.
De fet diuen i jo ho crec fermament, que qui dona algo es doblement afortunat perquè el qui rep senzillament ha rebut el que sigui però qui dona te el plaer de donar i a mes el plaer d'haver fet una cosa útil.
Jo soc donant d'ulls i de la resta d'òrgans que conformen el meu cos. Ho soc des de fa mes de trenta anys i, algun dia, quan el meu cos ja no funcioni per si mateix, servirà perquè d'altres als qui no tot els funciona correctament, puguin tenir una segona oportunitat.
Jo soc donant i no necessito fer ne publicitat però avui, avui el dia en que els de la Marató de TV3 treballen per les donacions, avui m'atreveixo a fer vos una pregunta:
sou donants?, jo no vull la resposta, no la necessito, senzillament m'agradaria que us ho penseu.
Bon diumenge.