divendres, 30 de desembre del 2011

llibres

En principi aquest hauria de ser el darrer post d'aquest 2011 i res millor que parlar de llibres, els meus amics els llibres.
2011 ha estat un bon any per la lectura de llibres en el meu cas. Fins a 43 llibres!! Novel.la, assaig, biografia, auto ajuda, conte, tot menys política.
Per mi ha estat el millor any de lectura perquè mai no havia llegit tan en tan poc temps.
No tots m'han agradat i un m'ha agradat especialment: Jo confesso de Jaume Cabré.
Ara que es parla de Kindle, de tablets, de que els llibres de paper "s'acaben", a casa el llibre de paper te bons salut. Fins i tot em permeto el luxe de deixar ne a amics i amigues de confiança i quasi be tots tornen.
El llibre de paper es, un plec de fulls però es també un company, un confident, et transmet tot un seguit de sensacions, entre tàctils i olfactives.
No son parides mentals però no us obligo  a compartir les. 
El llibre forma part de mi o jo soc jo i el meu llibre....
Acabo l'any amb un llibre llarg i dens: la autobiografia de Nelson Mandela. Quan l'acabi podreu tenir el meu comentari al meu blog de llibres:  llibredepaper
Demà acabarem l'any i segurament la darrera cosa que faré serà llegir una estona, al llit ,quan ja no tingui força per res mes.
Tan de bo la meva capacitat de lectura al 2012 sigui com la d'aquest any que s'acaba.
Bon any a tothom

3 comentaris:

Un que s'hi fixa ha dit...

“Jo confesso” de Jaume Cabré: ja “som” a la pàgina set-cents i pico, ja hi “tenim” el peu al coll.

"Demà acabarem l’any i segurament la darrera cosa que faré serà llegir una estona, al llit, quan ja no tingui força per res mes."
Em penso que això que expliques ja serà el dia 1, no? La lògica em diu que acabaràs l’any com gairebé tothom, pendent de les campanades de la Puerta del Sol...

Rosa ha dit...

Quin greu que em sap que se m'acabi! Hauré de llegir més a poc a poc. Et desitjo molts llibres com aquest per el 2012. Si més no ens ho passarem bé llegint.

jordir ha dit...

A pesar de les campanades de la "Puerta del sol" vaig acabar amb un parell de fulls del llibre que ara m'acompanya fins que la son em va enterbolir la visió....