divendres, 13 d’abril del 2012

polítics

Amb tota franquesa pensava que ja no parlaria mes de polítics. El tema m'avorreix cada cop mes però es ben cert que amb les coses de "menjar" em toca molt els nassos la incompetència de la gent.
Al estat Espanyol i el que es pitjor, a Catalunya, tots els polítics, i desafortunadament tos i son inclosos, amb els problemes que tenim, tots ells i elles, estan supeditant el país a les conveniències dels partits.
Tenia la càndida i innocent esperança que la extrema gravetat del país faria que es posessin les piles i de veritat posessin per davant els interessos del país per sobre els del partit un temps, el suficient per adreçar els problemes mes punyents.
NO, ni els qui estan al poder ni la oposició, no n'hi ha cap que tingui la ètica necessària i suficient com per defensar els nostres interessos i no els seus.
El Sr. De Guindos ens ha amenaçat amb els llamps i trons que del cel ens cauran si ens governen els tecnòcrates i jo penso que potser estarem supeditats a d'altres bajanades que ara no soc capaç d'identificar però com a mínim no tindrem l'AVE a Galícia o Extremadura com a prioritat, o no em farà falta veure l'espectacle patètic del Parlament on la gent vota primer si i després no al mateix i a mes hi troben justificació.........
Definitivament d'aquest forat sortirem, quan sortim, sols i a pesar dels politics.
Jo començo a pensar que les properes eleccions hi haurà un altre vot en blanc.