diumenge, 28 de juliol del 2013

vacances

Bé, ja les tenim aquí. Han trigat a arribar però aquí estan. Al mes de gener tothom ens preguntàvem si hi arribaríem vius i sí, hi hem arribat. Com a mínim vius, encara que molts hi haguem patit ferides de tot tipus. Aquesta crisi, aquest país, viu uns temps massa convulsos que impedeixen viure en pau.
Jo arribo a les vacances cansat i amb ganes de desconnectar una mica de tot, de la feina, dels bancs, dels polítics, dels problemes, de la prima de risc, de les guerres, de les tensions, dels conflictes, ........
Costa desconnectar de tot perquè quan apagues l'interruptor, et quedes a les fosques i sembla que no hi hagi res.
Desitjo trobar una mica de pau i tranquil.litat, de retrobar me amb la família, de no pensar en problemes i sobretot de retrobar me amb mi mateix, perquè el desgast que hom pateix costa de recuperar.
Sé que he de deixar una mica de costat els problemes perquè ni tots es poden arreglar ara ni tots es poden arreglar així que no ens hem de consumir per això.
Sé que tenir temps de pensar i descansar em permetrà recuperar part del meu propi optimisme, necessari per la tornada, per encara la darrera part del 2013.
Sé que canviar els horaris durant uns dies, canviar la rutina ajudarà a veure les coses de manera diferent
Tenir temps d'escriure, de llegir, de dibuixar, de fer fotos, d'estar amb la Rosa i, sobretot, d'estar jo, amb mi mateix, en silenci, allò que més valoro.
Silenci, pau, mirar al cel sense pressa, gaudir de tot allò que ens rodeja i que mai no veiem.
La crisi passarà, més tard o més d'hora, els corruptes passaran, però la nostre vida es només nostre i l'hem de gaudir.
Com deia algú, no podem fer la nostre vida més llarga però si podem fer que la vida que tinguem sigui més plena.
Com que no sé si escriuré gaire més en aquest blog els propers dies, una forta abraçada i feu me cas, feu tot allò que jo dic, perquè jo no sé si ho sabré fer.....
Bones vacances