dilluns, 19 d’octubre del 2009

business class

No fa pas gaire vaig sentir una entrevista al Sr. Sostres que, amb un to força provocador deia que ell només viatjaba en classe "business". Jo fa més de 30 anys que viatjo i sí, algun cop he tingut la sort de viatjar en business però ara feia temps que no "tastava" aquest privilegi.
Ha estat un conjunt de casualitats afortunades. La primera que havia d'anar a Hong Kong i la segona que com el viatge el vaig poder planificar amb mesos d'anticipació, vaig poder aprofitar una molt bona oferta de Singapore Airlines que em sortia mes barat que turista.
Així que coi, un cop es un cop i en business he volat i amb, sens dubte, una de les millors si no la millor companyia aèria del mon.
Si podeu gaudir d'aquest privilegi us ho recomano ni que sigui per donar una alegria al cos sense donar un ensurt a la butxaca.
Les butaques de casa meva no son tan grans com els seients de Business de Singapore, el servei es molt agradable i correcte, sense punt de comparació amb cap companyia europea i es que, en aixó del tracte els asiàtics hi tenen la ma trencada.
On acaba el servei i comença el servilisme es una bona pregunta i no crec que els asiàtics en general siguin servilistes.
On acaba el servei i comença el despotisme sería un altre pregunta en relació a les companyies aeries espanyoles.
al arribar a Hong Kong la veritat es que estava força bé i això crec que es un valor afegit important perque t'estalvia el temps de recuperació d'un viatge a la majoria de capces de mistos que ofereixen la globalitat de les classes turistes.
Imagino que pocs directius de companyies aeries viatjen en les seves propies classes turistes. Si ho fessin segur que no anirien encongint dia rere dia el espai entre seients.
Des de aqui reivindico uns seients dignes, no ja volar sempre en classe business, suposo que el proper viatge tornaré a darrera, però "ni tanto ni tan calvo" com dirien altres. un preu correcte i un seient correcte no demano mes.
Aquest escrit es una frivolitat? crec que no, mireu fredament i veureu que nomes es demanar un tracte correcte.
Será casualitat però les companyies que millor tracten als seus clients, a la curta i a la llarga, guanyen clients i quota de mercat