dijous, 8 d’octubre del 2009

Sr. Camps

El Sr. Camps sembla que es un polític tot terreny perquè ho aguanta tot amb un somriure, sigui el que sigui, però no es d'ell de qui vull parlar, sino de tots els qui el voten.
Aquesta setmana se'l veia en una foto al diari i la foto en si em va semblar un document únic.
Aquest senyor sempre que surt al carrer està rodejat de gent que el vitoreja i l'aplaudeix i jo em pregunto com es possible aquest fervor, aquesta passió per aquest home.
Em podeu dir que la majoria son jubilats però son persones co els altres que tenen veu i vot o no?
Sempre m'ha meravellat i també espantat lo fàcil que es manipular i dirigir a la gent.
I sort que aquí estem parlant de gent que només criden però en aparença no son perillosos però si aquests polítics son capaços d'això també son capaços de que mes?
Em sembla obvi destacar que el poble espanyol i també el català no tenim encara la maduresa democràtica suficient com per dir que ja som un poble adult, encara estem a pàrvuls o poc mes