diumenge, 11 d’octubre del 2009

un problema ètic

Benvolguts Srs. Artur Mas i Felip Puig,
M'agradaria que m'ajudessin a resoldre un problema ètic, amb un màxim de sinceritat, si els es possible.
Un senyor m'ha donat uns diners per a la meva empresa que m'han anat molt bé. Un bon dia vaig descobrir gràcies a uns coneguts, que aquest senyor, els diners que m'havia donat, els havia robat prèviament !!!
Al principi no ho podia creure tot i que a mi ja no em feia gaire bona cara.
Que he de fer, els he de tornar o faig com si la cosa no anés amb mi i segueixo endavant.
No fa falta que digui que aquests diners no em sobren...
Us agrairé que em contesteu tan aviat com sigui possible perquè la vostre resposta em servirà a mi i potser a d'altres a saber com actuar en una situació compromesa.

2 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

Jordi,
La sort que tenim alguns de no dir-nos Mas o Puig, per no haver de contestar la teva pregunta!
Jo te’n faig una altra de pregunta: fa pocs dies Hisenda m’ha tornat uns euros que em devien, fruit de la liquidació de l'IRPF que vaig presentar al juny. Sé del cert que almenys una part d’aquests diners Hisenda els ha obtingut de forma com a mínim poc clara, potser fins i tot mitjançant impostos injustos com, per exemple, el de successions. Creus que els haig de tornar aquests diners que m’han transferit? Ja t’anticipo que creguis el què creguis, no els penso tornar ni un ral!

jocrec ha dit...

tu guarda c om a minim fins que em contesti el sr Mas, llavors tindrem mes elements de judici, no trobes?