diumenge, 18 d’octubre del 2009

Vols intercontinentals

Soc un de tants, un de molts que per anar a Hong Kong he de fer una parada perque no tinc vol directe.
No sé si entre tots els qui decideixen o estudien quines podrien ser las rutes intercontinentals per a Barcelona han considerat Hong Kong com a possible destinació.
Crec que tots els qui treballem amb Hong Kong, es a dir quasi be tots aquells que produeixen alguna cosa perquè avui quasi be tot es produeix a Xina, ho agrairíem. Hi ha tota una tradició de volar a Frankfurt per empalmar amb Lufhtansa o Cathay o via Munich, o via Zurich amb Swiss.
Des de fa menys també es pot fer amb Singapore via Singapore. Aquestes son les fácils però també ho pots fer amb Turkish via Estambul, la resta ja dones molta volta cap al nord d'Europa.
Estic convençut que tots els Valencians (jugueters i d'altres), i de la resta de l'estat els aniría prou be volar a Barcelona per seguir cap a Hong Kong directe.
Aixó es el que s'anomena fer de "hub".
No sé si Spanair aspira a tenir avions de llarg recorregut per cobrir aquest tipus de rutes, però en el cas que no sigui així, qui tingui la responsabilitat d'aquesta captació podría parlar amb Cathay per fer el que ja fa Singapore. I si no volen arriscar gaire també ho poden fer sortin de BArcelona i parant a alguna ciutat europea abans de seguir cap a Hong Kong.
Així es molt més comode per els que hem d'anar cap aquella punta de mon i ho fem prous vegades al any.
No sé si cap "autoritat" en la materia em llegirá però aquí queda un consell d'un usuari de la ruta i d'un defensor del Prat com a aeroport intercontinental.
Des de Hong Kong, una abraçada

3 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

No sóc una autoritat en la matèria doncs la meva experiència amb HK es limita a haver-hi estat una quinzena de vegades, sempre via algun aeroport de l'Europa endreçada que tenim més amunt dels Pirineus. Estic d’acord amb tu que seria ideal tenir un vol directe Bcn-HK, però llavors els que posem l’excusa de la manca de vols directes per fer una petita paradeta de descans a mig camí ens hauríem de buscar una altra excusa. No sé, s’ha de valorar tot. El que tinc clar és que si un dia la Cathai decideix fer un vol directe Madrid-HK, jo seguiré anant a agafar l’avió de la Cathai a Londres, Frankfurt, Amsterdam, però no a Madrid.

jordir ha dit...

jo no em referia a agafar lo a Madrid si no que arrenqui de Barcelona i pari a Milà o Roma o Atenes, en el camí a HK. Per lo de la paradeta, això es qüestió de gustos

Miquel Saumell ha dit...

Queda clar.
Bon viatge!