dilluns, 12 d’octubre del 2009

Sushi Buigas

M'agrada molt la cuina japonesa i coneix ho molts dels restaurants japonesos de Barcelona, cars i no tan cars, es a dir que puc presumir de tenir una petita opinió al respecte.
Ahir, si ahir diumenge quan la majoria de restaurants estan tancats, vaig conèixer, gràcies a uns amics un altre restaurant japonès, el Sushi Buigas.
Es al carrer Buigas, un carreró petit. Us adjunto un link per veure on es: http://maps.google.es/?utm_campaign=es&utm_medium=ha&utm_source=es-ha-emea-es-sk-gm&utm_term=carrers%20de%20barcelona
Es molt petit i senzill, sense cap luxe, però val la pena. El servei es molt agradable i correcte i la cuina es força bona e imaginativa. El preu molt econòmic, en resumides "cuentas", una bona recomanació.
Jo hi tornaré

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Bé, em sembla que avui coincidim del tot; ja pots estar agraït als amics que dius que t’hi van portar. El Sushi Buigas és la millor demostració que no necessàriament t’has de gastar molts diners per gaudir d’una bona cuina japonesa a Barcelona. Evidentment no és el millor restaurant japonès de Barcelona però possiblement és el millor en la relació qualitat/preu. Jo també hi tornaré... i serà ja per quarta vegada.