dissabte, 15 de gener del 2011

KLM

Els qui viatgem en avió tot sovint tenim un gran privilegi, el de poder conèixer mon i segurament molts mes que ara, aquesta hora, no tinc ganes de recordar.
Tenim, no obstant, alguns problemes inherents al viatge en avió: estem a les mans de les companyies aèries i les seves accions.
He aterrat avui, a les 6 del matí després d'un viatge des de Taipei, amb escala d'una hora a Bangkok, es a dir un munt d'hores i una mica mes, per trobar me que KLM, la companyia amb qui he fet tot el vol acabava de tancar la porta d'embarcament que ells m'han venut com a possible perquè he arribat 15 minuts tard i el vol era tancat.... (encara no havien retirat el finger de la porta)
Evidentment he perdut el vol, m'han donat un cuponet per el proper vol que compri de 50€ i a esperar 7(set) hores al aeroport....
Es a dir que segons KLM, 7 hores de la meva vida valen 50€ i ni tan sols una disculpa.
Per cert, aquesta connexió quasi be impossible es KLM qui me la venut, es a dir que fieu vos d'ells.
Perfecte, ells poden fer el que vulguin, jo també, apunto KLM a la llista de les companyies a evitar i quan arribi a Barcelona els hi posaré una demanda via la ACAV.
Suposo que no arribaré gaire lluny però crec que es el mínim que podem fer, protestar, no conformar nos.
bon cap de setmana