dilluns, 13 d’agost del 2012

Jabu

Ja tornem a ser per aquí i em venen al cap diversos temes sobre els que val la pena fer una reflexió escrita. Els JJOO, el rescat del estat espanyol, les diferències entre països i altres però com es tracta d'el primer escrit després de les vacances he volgut prioritzar un missatge positiu, sempre millor a l'hora de començar una nova temporada.
Fa uns mesos, una foto d'un home que anomenen "rei" amb un fusell a la ma i davant d'un elefant mort, va estar en boca de tothom i també en aquest blog. El fàstic que suposava aquella foto va merèixer el meu menyspreu en el seu moment.
Avui tinc la sort i l'orgull de poder mostrar una foto completament diferent, com a compensació per aquella foto.
El de la foto es diu Jabu i es un elefant africà de 35 anys. Es un mascle imponent, afable sota la supervisió del seu pare adoptiu Doug Groves, ánima de la fundació Living with Elephants. L'altre soc jo, Rey de cognom (des que vaig néixer) i he tingut l'immensa sort de poder anar a Botswana i estar en mig de la natura i fotografiar espais i animals i persones, mes de dues mil fotos....
De totes, aquesta, una de les que jo no he fet em fa sentir molt feliç. NO us podeu imaginar el petits que som al costat d'un animal com un elefant que es deixa tocar i acariciar però que d'un cop de trompa et pot engegar a dida.
Ja us explicaré mes coses però avui quedeu vos amb aquesta imatge que demostra que entre els homes sempre n'hi haurà de diferents menes i no sempre els bons homes son els qui son on es prenen les decisions importants.
En Jabu te la sort de no conèixer al rei dels espanyols.