dimecres, 6 de gener del 2010

meditem

Avui m'he assegut davant del ordinador i tenia diferents temes que tractar, la meva incomprensió per el plantejament d'una nova administració: "les vegueries" però un "blogaire" amic ja n'ha parlat el radar de sarria i m'ha tret tot el que volia dir i no era cosa de repetir ho.
També volia parlar del Sr. Diaz Ferran i la meva incomprensió de com una associació "d'empresaris" pot recolzar la seva gestió al capdavant de la seva empresa Air Comet. Però, amb tota franquesa no crec que aquest home mereixi formar part dels meus primers "posts" del any.
Podria parlar de la "resaca" post Nadal però francament no em puc queixar, ho hem pogut celebrar tot amb la família i els amics així que, no avui no toca.
Podria parlar del 2010 que ens espera però crec que ja tindrem temps d'anar tractant el que i el com.
Finalment m'he quedat un xic en blanc fins que he pensat en l'imatge del costat: una dona meditant.
No puc donar un millor consell per començar be el 2010.
Si sabeu meditar feu ho, si no en sabeu us recomano que n'apreneu, ioga (aquest n'es un bon lloc per aprendre, encara que sgur n'hi ha molts mes).
La recerca d'un cert equilibri emocional, el control del pensament, el poder establir una certa distància amb el brogit de tot el que ens passa per el cap, tot aixòi una mica de pau interior es el que ens pot donar la meditació.
Potser això sona extrany, be el meu blog no vol pas ser normal així que bona meditació.
Fins la propera

4 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

Jordi,
S’agraeix la menció doncs ja diuen que sempre és bo que parlin d’un encara que sigui a fi de be. S’agraeix també la recomanació però sempre he pensat que per meditar potser no cal fer ioga, tot i que segurament una cosa ajuda l’altra.

jordir ha dit...

Es cert, el ioga no es necessari per meditar, meditar si es necessari i l'un i l'altre serveixen per millorar el cos i la ment

Anònim ha dit...

[B]NZBsRus.com[/B]
Skip Sluggish Downloads With NZB Downloads You Can Rapidly Search HD Movies, PC Games, MP3 Albums, Software and Download Them @ Rapid Rates

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB Search[/B][/URL]

Anònim ha dit...

It isn't hard at all to start making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat system[/URL], It's not a big surprise if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses alternative or misunderstood methods to build an income online.