dimarts, 19 de gener del 2010

SGAE

Quins pebrots tenen ells, els de la Sgae i el govern del ZP. No nomes ens cobren un impost revolucionari que han transformat en legal sinó que ara hi volen donar una nova volta de cargol.
La meva feina està vinculada al mon dels drets i puc afirmar amb rotunditat que el que estan fent es un robatori amb totes les lletres.
Mai, fins ara, he descarregat una pel.lícula o una cançó però si s'aprova aquesta llei em consideraré legitimat per fer ho ja que estaré pagant un impost que, siguen profundament injust, em dona el permís explícit per poder descarregar sense pagar.
Primera pregunta: com ho fan per repartir lo recaptat entre els cantants.
2ª: com verifiquen la musica que han sentit en un local public o no
3ª: si es un canon sobre un suport de gravació, com ho fan per imputar en tots els cantants
4ª: si jo escric una cançó i em registro tindré dret a un % de tot aquest canon, independentment de si es una cançó bona o dolenta, qui ho determina
5ª: si se suposa que destinen els royalties recaptats a pagar als cantants, com es que disposen de centenars de milions de € per invertir!! no se suposa que ho retornen o
6ª: es que s'ho queden "temporalment" per fer altres negocis??????????
Això fa molta pudor i n'hi deu haver molts que hi suquen....