dilluns, 18 de gener del 2010

seients als avions

No se si hauria de parlar de seients o de taburets quan parlem dels avions.
En pocs anys hem passat d'un servei on cada companyia buscava el màxim nivell de confort a  un NO servei on cap companyia es preocupa del espai que dediquen als ocupants del seients en la classe econòmica.
En els vols nacionals i els europeus, jo, que mesuro 180 cm no puc evitar tocar amb els genolls el seient de davant  en totes les companyies aeries.
Totes elles semblen haver pactat que tot s'hi val a la classe econòmica i cadascú lluita per els passatgers de business donant un servei inmillorable.
No se fins quin punt es acceptable legalment aquesta progressiva reducció del espai fins a límits increïbles.
Amplada i llargada haurien de complir unes distàncies mínimes acceptables que assegurin un espai per a poder viatjar amb dignitat.
L'altre dia em vaig fixar que aquella instrucció que diuen hem d'aplicar en cas d'aterratge d'emergència d'inclinar nos endavant, doncs jo no puc, em donaria un cop al cap increïble contra el seient de davant!!!
Bé, imagino que això es com pregar en el desert però voldria pensar que el transport aeri ha de ser una mica mes del que es ara, un transport altament incòmode i no pensat per la gent que puja, molt mes alta del que jo soc.