dimecres, 2 de juny del 2010

diuen

Diuen que l'actual president del Futbol Club Barcelona s'ha fet un patrimoni d'uns quants milions de euros fent us del seu càrrec com a president del club. Diuen que el mateix individu apareix en els materials encautats en el cas Pretoria. Diuen que te operacions mes que dubtoses a Uzbekistan amb els màxims mandataris del país, raó per la qual el Barça hi te tantes relacions en aquest moment.
Diuen i diuen i si jo ho he sentit, jo que no estic en cap posició especial i no tinc accés a cap informació privilegiada, que saben els periodistes i els qui se suposa que estan aqui per evitar que aquestes coses passin.
Per què alguns temes i algunes persones semblen que siguin "tabú" a l'hora de ser investigats.
Com a soci del FCB em sembla que tinc dret a conèixer la veritat sobre l'home que ha dirigit el nostre club els darrers anys, puc??