dimarts, 1 de juny del 2010

86

Aquest es el número 86 dels posts d'aquest any, es a dir un mes dels que vaig escriure en tot l'any passat. No està malament per a mi, encara que no sigui comparable als blogaires "professionals".
Aquest es el primer any on realment estic treien profit del meu blog, profit en un sentit estrictament personal, perquè s'ha convertit, d'una banda en un mitjà per buidar el pap i així evitar la repressió dels qui no es poden expressar. D'altre banda i mes important, m'ha servit per poder raonar e intentar posar per escrit els meus pensaments, això que en diuen aprendre a escriure.
De passada el meu corrector m'ha ajudat fortament a no fer masses faltes ortogràfiques.
Si he ofès a algú sense motiu demano disculpes
Si he ajudat a algú d'alguna manera me'n alegro per ell i per mi
Si algú hi troba un moment d'entreteniment, fantàstic
En qualsevol cas jo seguiré perquè m'agrada i m'omple.
Així que ja ho sabeu, de manera desordenada, sense tenir un fil argumental tret que no sigui expressar la meva opinió, em tindreu sempre que tingui "algo" per escriure.

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Quan arribis als cent articles ja en parlarem, 86 no és un número rodó i no veig cap motiu per felicitar-te. Però ben mirat 86 articles són molts articles, així que tant per tant aprofito l’avinentesa i et felicito ara per si l’article 100 se m’escapa.