dijous, 17 de juny del 2010

el sr. Molins

El Sr. Molins es l'advocat del sr. Millet (ho he posat en minúscules expressament) i avui ha comparegut davant dels mitjans de comunicació (feia temps que no ho feia) tot elegant ell, sabia que avui parlaria i s'ha posat en consonància amb la seva imatge.
Les seves paraules m'han arrancat llàgrimes de pena quan ha dit que el sr. Millet es tractat per tots nosaltres com un empestat des que va admetre les seves irregularitats.....
Ràpidament l'he volgut trucar per que li transmeti al seu defensat el meu sincer penediment si per part meva ha pogut patir qualsevol maltracte psicològic tan emèrita persona, tan maltractada per la societat civil, nomes perquè ens ha estafat aproximadament uns trenta i pico milions d'euros, a mes de presumir durant anys de la seva fortuna davant de tothom mentre els cantaires del Palau no podien fer res perquè no hi havia pressupost...
El Sr. Molins considera un error que la jutgessa hagi ordenat la presó sense fiança del sr. Millet ara, mes tenint en compte que l'altre jutge, el Solaz, no te cap problema ni cap pressa en jutjar al Millet abans no es mori de vell....
Ja se que la feina d'un advocat es la de defensar el seu client i ho dic abans algun dels qui puguin llegir el meu blog m'ho retreguin però no puc evitar que els meus budells grinyolin quan determinades persones tenen una actitud prepotent i perdonavides alliçonant nos quan el mínim que podrien fer es posar se la llengua on.......
Ho sento, a mi m'han ensenyat que lo primer es la veritat, lo segon es la ètica i lo tercer la correcció. Jo els dos primers si, el tercer punt ja no soc capaç de mantenir lo sempre.
bona nit