He sentit que Aena, la inefable, ha concedit ajuts o descomptes a Ryannair per valor de fins a 12M €.
No ho entenc, quin es l'interès de mantenir en una posició tan competitiva a Ryannair davant de Spanair, Easyjet o fins i tot Vueling (germaneta d'Iberia).
No puc trobar una lògica a aquest tipus de subvenció sinó es un apolítica deliberada de transformar tots els aeroports que no siguin Barajas en mers vols low cost de punt a punt i que Barajas sigui el centre del mon, Barajas i Iberia ull, que això es un pack.
Fa poc es va publicar que, finalment, Singapur Airlines havia aconseguit el permís per volar de Barcelona a Sao Paulo, després de mesos de silenci administratiu. Casualment, el mateix dia concedien també el mateix trajecte a Iberia, si Iberia, la que diu que no es rendible volar des de Barcelona a New York directe (nomes hi ha quatre vols directes, Delta, American, US Airways i Continental i sempre plens, parlo per experiència).
Es clar, jo soc un malpensat i Català a mes, es a dir que no disposo de cap coherència, però sembla que el que es pretén es limitar la capacitat de operar ningú cap Amèrica que no sigui prioritàriament Iberia.
Jo, aquesta subvenció o descompte o el que sigui, els donaria a qui realment aposten per el futur dels nostres aeroports i els qui ajuden a construir economia i país, cosa que Ryannaor mai no farà.
Si algun dia tenim un govern que governi, fora bo que hi penses una mica en aquest tema.
No ho entenc, quin es l'interès de mantenir en una posició tan competitiva a Ryannair davant de Spanair, Easyjet o fins i tot Vueling (germaneta d'Iberia).
No puc trobar una lògica a aquest tipus de subvenció sinó es un apolítica deliberada de transformar tots els aeroports que no siguin Barajas en mers vols low cost de punt a punt i que Barajas sigui el centre del mon, Barajas i Iberia ull, que això es un pack.
Fa poc es va publicar que, finalment, Singapur Airlines havia aconseguit el permís per volar de Barcelona a Sao Paulo, després de mesos de silenci administratiu. Casualment, el mateix dia concedien també el mateix trajecte a Iberia, si Iberia, la que diu que no es rendible volar des de Barcelona a New York directe (nomes hi ha quatre vols directes, Delta, American, US Airways i Continental i sempre plens, parlo per experiència).
Es clar, jo soc un malpensat i Català a mes, es a dir que no disposo de cap coherència, però sembla que el que es pretén es limitar la capacitat de operar ningú cap Amèrica que no sigui prioritàriament Iberia.
Jo, aquesta subvenció o descompte o el que sigui, els donaria a qui realment aposten per el futur dels nostres aeroports i els qui ajuden a construir economia i país, cosa que Ryannaor mai no farà.
Si algun dia tenim un govern que governi, fora bo que hi penses una mica en aquest tema.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada