divendres, 29 d’octubre del 2010

30km/h

El nostre mai tan ben ponderat alcalde de Barcelona ens ha ofert una nova genialitat: les zones 30km/h!!!!
Avui ho he provat, vull dir lo de anar a 30km/h durant tot el recorregut, es a dir he fet el que legalment s'ha de fer i em sembla que aquesta es una nova prova de la incompetència dels nostres regidors.
Ho prometo, he tingut que anar frenant el cotxe per poder mantenir els 30km/h perquè en una baixada (hi havia una baixada) un cotxe automàtic (el meu ho es) agafa una certa velocitat degut a una cosa física anomenada inèrcia, que em sembla ignoren els srs. regidors.
A 30km/h les bicis et poden avançar !!!
Per cert la pintura emprada te un to brillant particular que, em fa pensar en la pluja i els terres que rellisquen, no sé, motoristes aneu amb compte.
Imagino que la broma de pintar "entrades" i "sortides" ens haurà costat una bona quantitat de diners, i potser el Sr. Hereu ho està finançant amb els ingressos que el Papa li reportarà....
Be, jo vaig a dormir perquè sinó potser l'excés de velocitat em pot produir mareig.

2 comentaris:

Miquel Saumell ha dit...

Jordi,
Els que utilitzem cotxes manuals també ens passa, vull dir que no només també se’ns embala el cotxe a la zona 30 de la ciutat i a la zona 80 de l’autopista sinó que arribem a la mateixa conclusió que els "automàtics", és a dir, que tenim uns polítics que s’haurien de dedicar a una altra cosa.

jordir ha dit...

i espera que ara veurem els nous...