dimecres, 11 de novembre del 2009

càrrecs

Tinc força important per a mí. Soc el director de la meva petita empresa i us asseguro que faig mes hores qu'un rellotge per poder fer la feina raonablement be, sense masses errades importants. Aquest any fins i tot he fet mans i mànigues perquè la crisi no ens ha deixat ni respirar. Tinc una feina i tinc un càrrec i em manca temps tot i que tinc un equip darrera en qui delego moltes de les funcions.
Per tant, des d'aquí la meva admiració per les persones que poden tenir 14 o 41 càrrecs i em declaro incompetent perquè jo, amb un de sol quasi be no hi arribo.
M'agradara que aquestes persones ens expliquin com ho fan perquè estic convençut que la productivitat del nostre petit país es multiplicarà moltes vegades i ens posarem a la avantguarda dels països mes capdavanters del mon!!!
I si no em volen explicar com ho fan llavors que m'expliquin perquè acumulen tants de càrrecs, quin es el propòsit, quin es el resultat, quins els avantatges, i, finalment tant pocs son els professionals dels partits polítics que han de concentrar en quatre gats tots els càrrecs????? A mi em fa pudor de cremat.

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Jordi,
Hem hagut d’esperar a saber que una molt honorable senyora té més d’una dotzena de càrrecs, pels que ens asseguren que no cobra sou però res ens mencionen de les dietes, per adonar-nos que realment nosaltres som uns perfectes incompetents que amb prou feines som capaços de gestionar els nostres petits negocis. No som res!