diumenge, 22 de novembre del 2009

Sr Carod

En el mon de l'empresa tenim una costum que es la de medir els resultats de les accions que hem fet per tal de medir si les despeses que han significat estan justificades o no.
Avui he llegit al diari els 34 viatges que el Sr. Carod ha fet en tant que membre del nostre Govern. Hi ha destinacions exòtiques com India i curioses com unes tribus centroamericanes.
Jo, com a ciutadà que paga impostos, estaria tranquil si algú del Govern fos capaç d'explicar nos quin ha estat el rendiment d'aquests viatges.
Puc confiar en que la despesa no ha estat només el caprici viatger del Sr. Carod? Puc creure que algun funcionari diligent em podrá contestar el meu blog i justificar el que em temo es injustificable.
A la meva petita empresa les despeses en viatges es miren amb lupa i ningú es passa.
Amb els cent i pico mil euros gastats en el viatge a Japó del Sr Carod jo en tinc per el pressopost de 2 anys en viatges i som 10 viatjant, inclouent viatges a EEUU, Hong Kong, Alemania, Regne Unit, Italia, França...ah, i Japó també.
A la Casa Gran, grans despeses o com diria el Sr. Benach, com ens posem per  mil punyeters euros!!.
Renoi, amb el que ens costa als no polítics guanyar aquests punyeters mil euros, em posa a cent veure com ells si que poden i a sobre volen donar lliçons.