divendres, 13 de novembre del 2009

Sr. Laporta

Sr. Laporta, com a soci del FC Barcelona, suposo que tinc el mateix dret a opinar tal i com vostè barrejant naps i cols amb tota l'intenció del mon per tal d'aprofitar el càrec institucional que té al FC Barcelona.
La llibertat d'expressió es un dret inalienable i per tant jo no puc impedir que vostè digui que la detenció del sr Prenafeta o el sr. Alavedra es un atentat contra Catalunya i no ho faré.
Com a ciutadá de Catalunya puc opinar que em sembla una bajenada perquè tant si son innocents com culpables, això no te res a veure amb Catalunya, es la meva opinió tan respectable com la seva.
Com a soci del Barça també puc dir que vostè está fent us i abús del seu càrrec i vostè ha degradat l'imatge d'un club que, gràcies a Déu, s'alliberarà de vostè en uns pocs mesos.
Per cert, com advocat que diu que es em podria recordar com es diu quan una persona, fent us del seu càrrec públic, aprofita per treure un benefici particular i fins i tot perjudica la empresa a la qual representa??