dijous, 22 d’abril del 2010

Adeu germans

Feia temps que em rondava la cosa i les circumstàncies m'hi han precipitat abans d'hora. Me'n vaig i us deixo. Us deixo perquè ja fa temps que no hi visc i perquè cada cop mes em sento mes atret per la meva nova comunitat, Sant Cugat del Vallès.
Me'n vaig i res no canvia perquè segueixo pujant i baixant cada dia, perquè la feina la tinc a Barcelona i perquè sempre i trobo coses a fer a Barcelona.
Però me'n vaig perquè casa meva es a Sant Cugat, perquè "fugir" de Barcelona per arribar a un lloc molt mes amigable amb la natura, molt mes fàcil de viure, mes tranquil i mes poble.
Total lo únic que canvia es que el meu DNI (amb xip i tot) i el padró que ara diu que visc a Sant Cugat però com que els gestos son alguns cops molt importants, doncs ja està fet.
Es el primer de la meva llista de desitjos que havia de fer. Ja en tenim un.
Jo ja no podré votar aquesta remodelació de la Diagonal i m'estalvio triar entre l'Hereu i el Trias...o millor dit votar en blanc.
 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaja, vaja, vaja. M'has ben espantat.

No em diguis que tot això no podia fer clarament referència a que deixaves el blog:

"ADÉU GERMANS. Feia temps que em rondava la cosa i les circumstàncies m'hi han precipitat abans d'hora. Me'n vaig i us deixo."

L'ensurt se m'ha anat seguidament, sincerament, m'he preocupat tant atès que m'ho passo molt be llegin-te, i aixo que no et coneixo de res.

Salut, MG

jordir ha dit...

Jo també m'ho passo be la veritat i cada cop em surt mes fàcil senzillament explicant el que sento.
Gràcies per les teves paraules, son un gran suport