dimarts, 27 d’abril del 2010

Visca el Barça

En el temps que porto amb el meu blog mai no he lluit els meus colors blaugranes.
Avui, el dia abans del que tothom anomena com El Partit, jo em declaro plenament orgullós d'aquest equip, independentment del que passi demà.
Si guanyem seré feliç perquè anirem a Madrid a lluitar per la quarta. Si perdem, seguirà sent el millor equip dels darrers anys en tot el mon i sens dubte el millor Barça de l'historia.
Tothom el recordarem no com el Dream Team sinó com l'equip d'en Guardiola, el verdader artífex d'aquest equip. No oblidem que la majoria d'aquests jugadors ja hi eren abans qu'en Pep i no havien assolit res.
Visca el Barça

1 comentari:

Miquel Saumell ha dit...

Qüestió de gustos. Tu hi dediques un post pre-partit i jo demà n'hi dedicaré un de post-partit. Jugo amb avantatge, ja conec el resultat.