divendres, 4 de març del 2011

ministre Sebastian

Diuen que d'on no hi ha no en raja, la pena es que quan aquesta es la font de la que nosaltres hem de veure, desafortunadament, llavors et fa pena i sobretot rabia.
Si a mi un senyor em diu que sigui prudent al creuar el carrer i el veig travessar per el mig del carrer diré que aquest home no es creïble i no li faré cas però si l'home m'obliga a creuar per el mig del carrer i aquest es ple de tràfic llavors m'emprenyaré molt i a mes tindré por.
Això, se'n diu una metàfora.
Quan un individu et diu que has d'estalviar i molt perquè la situació es molt greu i et diu que no corris per gastar menys i et diu que has de canviar els llums de casa per llums de baix consum (ell no sap que ja ho he fet abans que m'ho digui) i em diu que hem de canviar els llums de  totes les ciutats perquè gasten massa ( i jo em pregunto que quin coi de criteri han emprat fins ara el seu departament a l'hora de posar llums) i em diu que canvii els neumàtics del cotxe (son nous a pesar meu) jo penso que aquest senyor ha d'estar molt apurat i conscienciat perquè el que em demana son coses de molt primer nivell.
Ara be si aquest mateix individu, el mateix dia que em demana això va i anuncia a bombo i platerets que ENS, perquè ho gastarem tots juntets, 3 milions d'euros, es a dir 499.158.000 de les antigues pessetes, que donarem a una empresa privada anomenada Real Madrid perquè "promocioni" fora d'Espanya el país i la seva capital Madrid llavors es que s'ha begut l'enteniment. Ah! i lo millor de tot es que la premsa local ho troba bé i hi fa fotos......
Es impossible trobar un sol argument tècnic que m'ajudi a entendre aquesta imbecil.litat. Diuen alguns estudis que la marca Real Madrid es una de les mes valorades i,? Soc plenament coneixedor del valor de la marca (es la meva feina) però dubto que aquell text, patèticament escrit, sigui dit de passada ,dubto que porti, per exemple, cap Francès a Espanya, si tenim en compte que la setmana que ve jugaran contra un equip Francès.
Tampoc diria que aquest equip sigui avui un paradigma d'imatge a seguir per culpa del seu entrenador i la seva figura.
Es clar que qui em coneix estarà pensant que jo soc del Barça i es cert però es que ser del Barça no pressuposa  ser burro.
Si el que volem es apostar per el futbol com a imatge del país, haurien d'utilitzar el qui millor representa al país i que mes força te en aquell context: la selecció que es campiona del mon.
Si el que volen es apostar per el futbol a traves dels equips que juguen normalment fora haurien de revisar quins son aquests equips ara  i no el darrer segle i resulta que el Barça i l'Atlètic de Madrid i fins i tot el Sevilla, han jugat mes partits i han guanyat mes competicions fora. Per què no ho duen ells????
Que no ho faci el Barça ja em sembla be perquè no som d'allà però i el Sevilla i l'Atlètic??
Avui per avui ens duen mes turistes els conflictes de Tunis i Egipte que no pas aquesta promoció i a mes això no ens costa diners ( a part del que paguem via gasolina).
Dubto que el sistema triat sigui el mes adient. 
En qualsevol cas, i per acabar recordaria aquella dita que "un ha de predicar amb l'exemple" i  aquesta acció, amb un equip de futbol no es un exemple d'austeritat.
Em sembla que els qui prenen les decisions a Madrid i que, des afortunadament afecten també als Catalans, decideixen mentre fumen "porros".