dimarts, 15 de març del 2011

srs. comptables

Com a ciutadà "tal cual" ja em molesta força però si fos comptable em sentiria francament insultat i contestaria en el seu mateix llenguatge.
"jo creia que aquest govern seria el govern dels millors i en lloc de ser polítics son comptables!!!......" Aquestes paraules, matis amunt o avall son les que el sr. Hereu va dir el passat diumenge.
Sr. Hereu, no se que deuen tenir els comptables per, segons el seu criteri, no ser dignes de ser considerats entre els millors. Jo no soc comptable, soc llicenciat en ciències empresarials i master en direcció d'empreses per Esade. Imagino que tampoc formo part dels millors perquè la segona part del seu missatge es que no soc polític.
Li podria citar un centenar d'exemples, per no mourem de casa nostre, senzillament per demostrar li que la majoria dels polítics, començant per els del Ajuntament de Barcelona, no estan a l'alçada de la majoria dels comptables.
Vostè pot al.legar que nomes es una expressió i que no s'ha de treure de context però no em val com excusa. Vostè se suposa que es un professional i per tant es responsable de tots els seus actes.
Com a mínim fora bo que demanes excuses als comptables i d'una vegada dimitís. Crec que fins i una bona part dels seus companys de partit respirarien alleugerits.