dilluns, 15 de març del 2010

alicia al pais de les meravelles

Fa uns dies vaig descobrir la nova campanya de la Sra. Sánchez Camacho imagino per les eleccions de la tardor. Es diu Alicia i planteja solucions per els Catalans.
El que mes m'ha sorprès es aquesta cara entre "bobalicona" i angelical acompanyada senzillament de la paraula Alicia. Imagino que el creatiu de la campanya ha buscat una associació subliminal amb la fantàstica Alicia del país de les meravellas.
Ens voldran vendre que Catalunya es el país de las meravelles o que ella ens hi durà amb la seva gestió???
Estem entrant en una fase folklòrica dels nostres representants polítics?
Amb que ens sorprendran la resta de candidats, no ens hem de perdre els propers capìtols.
De moment anticipo el dia que s'ens presenti el Laporta com el nou Mesias disposat a il.luminarnos i que nomes espera que tots els Catalans anem a la seva porta a pregar li que ens salvi....
Finalment espero que algú que realment vulgui guanyar aposti per la Belén Esteban. Si senyor, ella serà el revulsiu de la campanya, potser no de las autonòmiques de Catalunya però segur que si a las nacionals. Ningú com ella per galvanitzar "el poble", emocionar lo i demanar el vot amb una llagrimeta.
Els Italians varen tenir la Ciccionlina, nosaltres el Laporta i la Esteban, es a dir que guanyarem segur.
Jo tenia clar que aquest cop per las autonòmiques votaria en blanc, perquè votar s'ha de votar, però tots els meus amics, sense excepció m'han demanat que voti, el que sigui per tal d'evitar un nou tripartit, un nou Montilla, un nou Carod però sobretot un nou SAURA.
Ostres, m'han fet entrar el pànic i he decidit que votaré, votaré allò que ens varen ensenyar fa molts anys: el vot útil!!
M'he proposat no tornar a parlar dels polítics perquè es repetitiu i avorrit, nomes ens falta el Saura, aquesta setmana, al Parlament, dient lo be que ho han fet durant la tempesta de neu.