dissabte, 6 de març del 2010

sarvangasana

Es el nom de la posició invertida que hi ha al costat. Diuen els experts que les posicions invertides son les millors per el cos.
El fet d'estar amb el cap a vall i la resta del cos enlaire facilita compensar, ni que sigui temporalment, la posició vertical que tenim durant la major part del dia. Permet tenir un flux important de sang cap el cap, descansa las cames i ajuda a tot el organisme.
en definitiva es un enorme complement compensatori per tot el cos.
La majoria de la gent somriu quan parlo de ioga però jo, dia que passa, em trobo millor i encara estic al principi dels meus coneixements i no ho faig amb prou de continuïtat però, com diu la Mª Angels Bonastre, la meva profe, poc a poc, sense pressa, un pas darrera l'altre, ara i aqui.
Bon cap de setmana