diumenge, 28 de març del 2010

permis per aparcar

El carrer es diu Joan Bertrand si ho recordo be però el podeu reconèixer ràpid, es just a sobre del Turó Park.
Fixeu vos que el cotxe te un espai reservat per aparcar amb elements fixes que delimiten el espai per aparcar i amb rampeta perquè el cotxe pugui pujar hi be.
Fins aquí la cosa podria ser normal si no fos que el cotxe esta sobre el voral, a l'acera !!!
I jo em pregunto, com es que un cotxe que, em sembla no pertanyia a cap minusvàlid, pot aconseguir el permís municipal per aparcar a l'acera??
Pensant en positiu vaig deduir: es tracta d'un home/dona gran i no pot caminar gaire i te el permís del Ajuntament però pensant en negatiu vaig imaginar tota la gent que deu tenir problemes de mobilitat i l'Ajuntament no li deixa aparcar el cotxe a l'acera i amb espai protegit.
Potser em manquen elements per entendre el que costa d'entendre, segur que hi ha una explicació, o no?